Cupcake remix




Väckarklocka som jamar, örhängen, loréal mascara, 3 lipgloss cupcakes banana/chocklate/strawberry, plugghäst-piller (gör dig bäst i klassen), maybelline mascara.

SUMMER IS OVER.
JAG ÄLSKAR ONÖDIGA GREJER.
JAG TRIVS SJUKT BRA I SKOLAN.
MIN LILLASYSTER SITTER I MIN SÄNG, PROVAR MITT LÄPPGLANS (HON PÅSTÅR ATT HON HAR TORRA LÄPPAR, VILKET HON INTE HAR) SAMTIDIGT SOM HON LEKER MED MIN FURBY, NI VET ETT SÅNTDÄR SUPERSÖTT MEKANSISKT GOSSEDJUR MED STORA ÖGON.
DAGEN = ROSA TRÖJA + TIGHTS + NITARMBAND + BIG RING = :)

Note; bloglovín, fallow moi?

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack så mycket! :)

2009-08-27 @ 21:48:10
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0